Bizi diğer şirketlerden ayıran, çalışanlarımızı bir araya getiren ve kurum içinde aidiyet duygusu yaratan Amaç ve Değerler kriterleri, İşe Alım kriterleri ve İş Stratejisi kriterleri oldu. Grubun tercih edilen bir iş veren markası olarak, dünya çapında İş Stratejisi, Liderlik ve İşe Alım Stratejisi, keşfetme ve geliştirme başarısı dikkat çekti.
Saint-Gobain Türkiye olarak, bizler ise üst üste altıncı kez “En İyi İşveren“ unvanını almaya hak kazandık. Bu unvanın arkasında, yıllardır çalışanlarımız ile birlikte gerçekleştirdiğimiz iş geliştirme taahhütlerimiz, üzerinde çalışılan uzun soluklu projelerimiz yer almaktadır. “Top Employer Institute” En İyi İşveren ödülünü yoğun bir araştırma ve denetim sürecinin ardından, Enstitü’nün belirlediği gerekli standartları karşılayan kuruluşlara vermektedir. Enstitü; İş ve Çalışan Stratejileri, İşveren Markası, Dijital Süreçler, Değerler, Çeşitlilik, Kapsayıcılık, Öğrenme ve Gelişim Süreçleri, Yetenek Edinme, Kariyer Planlama, Performans Yönetimi, Çalışan Bağlılığı ve Memnuniyeti gibi farklı çalışma koşulunu ayrı ayrı inceleyerek bizleri bu unvana layık görmüştür. Bu sene de “En İyi İş Veren” unvanını 6. kez kazanmaktan dolayı gurur duyuyoruz!
