Hero Image

Saint-Gobain Mimarlık Öğrenci Yarışması 2026 Ulusal Aşaması Tamamlandı

Saint-Gobain Mimarlık Öğrenci Yarışması 2026 ulusal aşaması tamamlandı.

1.’lik ödülü, Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi öğrencileri Nurcan Açıcada, Oğul Can Aydın, Eda Nur Çolak ve Ekrem Bahadır Çalışkan’ın oldu.

2.’lik ödülünü Yıldız Teknik Üniversitesi öğrencileri Yusuf Taş, Sabri Tuna Akay, Aryan Aydan ve Selin Yıldız kazanırken,

3.’lük ödülü Orta Doğu Teknik Üniversitesi öğrencileri Eylül Temizkan ve Ayşem Berrin Çakmaklı’ya verildi.

Sürdürülebilirlik, enerji verimliliği, düşük karbon ayak izi ve kullanıcı konforu odağında geliştirdikleri projelerle yarışmaya katılan tüm öğrencilere teşekkür ederiz.

Dereceye giren tüm katılımcılarımızı tebrik ediyor, ulusal birincimize Belgrad’da gerçekleşecek uluslararası finalde başarılar diliyoruz.