Yapabilirim!

Merhaba, ismim Nefise.Dört yıldır Saint-Gobain Abrasives’in İstanbul ofisinde çalışmaktayım. Aslında İzmirliyim, ancak iş hayatımın başlamasıyla beraber İzmir’den taşındım. Şu anda üç tane oğlum var; biri 6 yaşında diğerleri ise ikiz ve 2 yaşındalar. İşten sonra çocuklarım vakit geçiyorum ve onlara sahip olduğum için çok mutluyum.
Nefise Görgün

Günlük iş akışından ve görev sorumluluklarından biraz bahsedebilir misin? İşinin sevdiğin yanları nelerdir?

Müşteri Hizmetleri Yöneticisi görevini bir süredir yürütmekteyim. Departman olarak günlük iş akışımızı şu şekilde aktarabilirim: Müşteri siparişlerinin oluşturulması, sevk edilmesi, takip edilmesi gibi genel süreçlerin yanı sıra müşteri şikâyetleriyle alakalı prosesi de takip etmekteyiz. Ayrıca ithalat işlemleri de Müşteri Hizmetleri Ekibi tarafından yürütülmekte.

Pozisyonumla ilgili sevdiğim noktalara gelirsek de kişisel ilişkilerime güvenen bir insanım ve sosyal iletişimde başarılı olduğumu düşünüyorum. Sürekli müşterilerle temas halinde olduğumuz için bu güçlü yanımı ön plana çıkarabilme şansına sahip olmaktan ve bu noktada şirketimi iyi temsil edebilmekten gurur duyuyorum.

Senin bakış açına göre, Saint-Gobain inovatif ve girişimci ruhu nasıl teşvik etmekte? Senin işinde nasıl yansımakta?

Saint-Gobain öncelikle çalışanlarına duyduğu güveni hissettiren bir firma… Bu güven duygusu da bize girişimciliği aşılıyor; yeni girişilen bir işte bile “yapabilirim” hissiyatı ile özgüvenli şekilde başarıyı hedefleyebiliyoruz. Ayrıca çeşitli eğitimlerle de eksik yönlerimiz konusunda farkındalık yaratılıp, bu yönlerimizi güçlendirmemiz için teşvik ediliyoruz.

Bir sonraki adımın nedir? Kendini gelecek 3 yıl içinde nerede hayal ediyorsun?

Kısa bir süredir müşteri hizmetleri yöneticisi olarak görev yapıyorum, şu anda bu alanda yapmam gereken çok fazla iyileştirme olduğunu görüyorum. 3 yıl sonra müşteri hizmetleri departmanını daha otomatikleşmiş, daha yenilikçi bir departman haline getirmeyi hedefliyorum. Daha somut bir noktadan bakacak olursak da bir örnek olarak müşteri şikâyetlerini minimuma indirmeyi, müşterilerin gözünde sorunlarla karşılaşsalar bile Saint-Gobain’in onları mutlaka çözüme ulaştıracağı ve nihayetinde memnun edeceği algısını yaratmak istiyorum.

Nefise Görgün

ABRASIVES