Müşteri Odaklı Marka Olmak...

Saint-Gobain Aşındırıcılar, müşteri memnuniyetinin önemine ve günümüzde markaların artık bu yolla ayakta kalabileceğine dikkat çekmek için geçen sene başlattıkları Müşteri Hizmetleri Günü organizasyonunun bu yıl ikincisini düzenledi.
musteri

Saint-Gobain Aşındırıcıların Avrupa’da yer alan tüm ofis ve fabrikalarında ikincisi düzenlenen bu günde, bütün çalışanlar bir araya geldi. Finans yetkililerinden satış ekibine, makine operatöründen fabrika müdürüne kadar herkes günlük iş hayatında, müşterilerine nasıl daha iyi hizmet verebileceği konusunda fikir alışverişinde bulundu.

Bölümler arasındaki diyaloglar sayesinde işbirliklerinin Müşteri Hizmetleri Günü’nde arttığı gözlemlendi ve bu güçle süreçleri iyileştirme, müşterilerle olan etkileşimi daha iyi hale getirme için ortak çözüm önerileri çalışanlar tarafından sunuldu. Aşındırıcı sektöründe referans olma misyonuna böylelikle bir adım daha yaklaşıldı.

Saint-Gobain Aşındırıcılar, birinci önceliğinin müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak olduğunu vurgularken hizmet kalitesini arttırmaya yönelik kısa ve uzun vadedeki planlarını da tüm çalışanları ile paylaştı. Üç yıllık bir planın bir parçası olarak müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen, yenilikçi çözümlerden zamanında teslimata kadar çeşitli girişimlere yatırım yapmayı planladığını belirtti.